Relații cu clienții
Call-Center
Apelând numărul de telefon 0356 914, în intervalul 7:00-19:00, de luni până vineri, aveți posibilitatea să:
Semnalarea problemelor la rețeaua de apă sau de canalizare (lipsă apă rece sau presiune redusă la robinet, apa rece este tulbure, branşamentul este defect, conductă spartă, canal înfundat, lipsa capacelor de canal, etc), se face tot la numărul 0356 914, apelul fiind direcționat către Dispeceratul Aquatim (program non-stop). După ora 19, de luni-vineri, în weekend și de sărbătorile legale, apelurile către 0356 914 vor fi preluate de Dispecerat.
Ne puteți semnala aspecte legate de funcționarea serviciilor de apă și canalizare sau solicita informații despre facturi, consumuri etc și în scris:
- la adresa de email clienti@aquatim.ro
- prin formularul dedicat de contact de pe www.aquatim.ro „Sesizează o problemă”.
Solicitările anonime sau acelea care nu conțin datele de identificare se clasează, conform legislației aplicabile (Ordonanța nr. 27/30.01.2002).
Luni, 11 - 13
Director economic, ec. Mărioara Călțun
Marți, 10 - 13
Director operațiuni, ing. Valentin Laichici
Miercuri, 11 - 13
Director tehnic, ing. Gheorghe Stînean
Joi, 9 - 11
Director general, dr. ing. Ilie Vlaicu