Relații cu clienții

 

Call-Center

Apelând numărul de telefon 0356 914, în intervalul 7:00-19:00, de luni până vineri, aveți posibilitatea să:

  • solicitați informații despre avize tehnice și contracte;
  • modificați datele din contul dumneavoastră de client (adresa de facturare, numere de contact);
  • transmiteți autocitirea indexului de apă;
  • solicitați verificarea contorului de apă (NU cel de apartament) atunci când suspectați o defecțiune;
  • verificați programul zilnic al intervențiilor;
  • solicitați trasmiterea facturii electronice în cazul în care nu o aveți pe cea tipărită (activarea facturii electronice se face din contul online de client pe www.aquatim.ro)
  • aflați informații utile despre serviciile de alimentare cu apă și de canalizare oferite de Aquatim.

 

Dispecerat

Semnalarea problemelor la rețeaua de apă sau de canalizare (lipsă apă rece sau presiune redusă la robinet, apa rece este tulbure, branşamentul este defect, conductă spartă, canal înfundat, lipsa capacelor de canal, etc), se face tot la numărul 0356 914, apelul fiind direcționat către Dispeceratul Aquatim (program non-stop). După ora 19, de luni-vineri, în weekend și de sărbătorile legale, apelurile către 0356 914 vor fi preluate de Dispecerat.

Sesizări

Ne puteți semnala aspecte legate de funcționarea serviciilor de apă și canalizare sau solicita informații despre facturi, consumuri etc și în scris:

- la adresa de email clienti@aquatim.ro
- prin formularul dedicat de contact de pe www.aquatim.ro „Sesizează o problemă”.

Solicitările anonime sau acelea care nu conțin datele de identificare se clasează, conform legislației aplicabile (Ordonanța nr. 27/30.01.2002).

 

Program de audienţe

Luni, 11 - 13
Director economic, ec. Mărioara Călțun

Marți, 10 - 13
Director operațiuni, ing. Valentin Laichici

Miercuri, 11 - 13
Director tehnic, ing. Gheorghe Stînean

Joi, 9 - 11
Director general, dr. ing. Ilie Vlaicu

 

Centrul Relații Clienți