Începând cu această săptămână, Aquatim lansează un nou site, cu o grafică modernă și un mod de prezentare a informațiilor mult mai prietenos pentru vizitatori. Noul site reprezintă un canal de comunicare aliniat la trendurile actuale, atât în ceea ce privește ușurința de utilizare, cât și legat de funcționalitățile puse la dispoziția utilizatorilor.
Noutatea absolută a site-ului este posibilitatea de încărcare a documentelor pentru obținerea unui aviz tehnic sau pentru încheierea unui contract. În secțiunea Cum deveniți client Aquatim, vizitatorii pot citi informații detaliate despre etapele pe care trebuie să le parcurgă înainte de semnarea unui contract de prestări servicii cu operatorul de apă, pot descărca formularele tipizate necesare la fiecare etapă și apoi pot transmite toată documentația direct departamentelor specializate. O altă noutate a site-ului sunt secțiunile Semnalează o problemă și Programare audiență prin care utilizatorii pot transmite o sesizare cu privire la funcționarea rețelei de apă sau de canalizare, cu posibilitatea încărcării unei fotografii și, respectiv, să solicite o audiență la unul dintre directorii companiei. Și secțiunea Calitatea apei a fost îmbunătățită, oferind informații detaliate despre programul de monitorizare a calității apei potabile și a apei uzate, precum și rapoarte de analiză a apei de la robinet pentru fiecare cartier din Timișoara și fiecare localitate din aria de operare.
Noul site își adapteză designul în funcție de dimensiunile dispozitivului de pe care este accesat, încurajând clienții Aquatim să-l acceseze de pe telefoanele mobile și să-și creeze un cont de client în portalul care le permite să efectueze plata facturilor, să transmită indexul contorului, să-și urmărească istoricul consumurilor și să-și activeze factura eletronică. În plus, accesarea site-ului de pe telefonul mobil permite apelarea directă a numărului de Call-center sau transmiterea unui e-mail către Serviciul relații clienți direct din secțiunile Contact și Adrese utile.
Informațiile actualizate despre programul zilnic al intervențiilor și al lucrărilor programate se găsesc în continuare pe prima pagină, semnalizate cu o bulină roșie, pentru a fi ușor de identificat de către utilizatori. Ca și până acum, site-ul oferă informații despre programele de investiții derulate de Aquatim în județ, despre tarifele serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare și metodele de plată, despre serviciile conexe oferite clienților, despre citirea contorului de branșament și transmiterea indexului, precum și informațiile de interes public.
Serviciul Comunicare și Marketing