Noile contracte cu Aquatim se pot semna și încărca direct pe site!

Stimați clienți,

Vă informăm că Aquatim SA a actualizat contractele  în conformitate  cu  noul  Contract-Cadru de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare aprobat de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Apă Canal Timiș prin Hotărârea nr. 181 / 18.05.2023.

Pentru clienții înregistrați pe platforma www.aquatim.ro, cu cont de client, actualizarea contractului se poate face urmând pașii:

  1. „Autentificare” – „Cont” – „Informații contract” –„ Descărcare contract”.
  2. După descărcarea contractului se pot completa câmpurile obligatorii și se semnează documentul.
  3. Contractul semnat se reîncarcă pe platformă prin apăsarea butonului „Încarcă contract semnat”.

Pentru clienții care nu au cont pe platforma Aquatim, semnarea contractelor se poate face la centrele de relații clienți:

  • pentru clienții din Timișoara, pe strada Enric Baader nr. 11,
  • pentru clienții din restul județului, la sediile sucursalelor de care aparțin.

Dacă nu aveți cont pe site-ul nostru, încă, dar doriți să vă faceți cont, în momentul activării acestuia, contractul dumneavoastră va fi deja încărcat acolo, iar dumneavoastră îl puteți semna, nefiind nevoie să vă deplasați la centrele noastre de relații clienți.  

Pentru întrebări sau informații suplimentare  legate de actualizarea contractului, vă stăm la dispoziție de luni până vineri, între orele 7.30 – 19.00 la numărul de telefon 0356914.