În contextul introducerii obligației publicului de a prezenta certificatul verde la intrarea în instituțiile publice, Aquatim a luat măsuri pentru a-i servi și pe clienții care doresc să plătească factura de apă la casieriile societății, dar nu au certificatul. Mai precis, casieria de pe str. Oituz a fost amenajată astfel încât clienții care nu au certificat verde să poată achita facturile fără a fi nevoiți să intre în incinta casieriei. La celelalte casierii, de pe str. Treboniu Laurian și de pe str. Enric Baader, precum și la Centrul Relații Clienți, accesul publicului este permis doar pe baza certificatului verde. Plata facturii se poate face și on-line folosind platforma de client de pe site-ul www.aquatim.ro, transferul bancar sau serviciile de internet banking ale băncilor partenere. În plus, mai poate fi achitată și prin serviciul Pay-Point din magazine, serviciul Westaco Express din benzinăriile OMV și la ghișeele băncilor partenere care permit accesul nelimitat pentru clienți.
Clienții care doresc să obțină un aviz tehnic sau să depună actele pentru încheierea contractului pot să trimită documentațiile prin intermediul site-ului www.aquatim.ro. Pentru a face o sesizare, clienții pot apela numărul de Call-Center, 0356 914 sau pot folosi butonul ”Sesizare problemă” de pe prima pagină a site-ului.
De asemenea, reamintim clienților că 0356 914 este numărul unic la care pot apela pentru a face o sesizare sau pentru a solicita diverse informații referitoare la activitatea Aquatim. Vechile numere de telefon alocate dispeceratului nu mai sunt disponibile.