Verificare contor

 

Toate contoarele de branşament sunt verificate de către Aquatim, o dată la 7 ani, conform legislației în vigoare, verificarea fiind obligatorie, dar gratuită pentru clienți. Reprezentanții Aquatim vă vor anunța în prealabil, în scris, despre verificarea planificată a contorului, la scadența metrologică.

Verificarea contoarelor este posibilă şi la solicitarea clienţilor. Contorul va fi demontat de către reprezentanții Aquatim și verificat la laboratorul de verificări metrologice al societăţii, acreditat în acest scop. Verificările la cerere se fac în zilele de miercuri, la fiecare 2 săptămâni, în prezenţa reprezentanţilor Direcţiei Regionale de Metrologie Legală.

Pentru verificarea contorului în afara programului de scadență metrologică, vă rugăm să vă adresați Centrului Relaţii Clienţi sau sucursalelor Aquatim.

 

Centrul Relații Clienți:

  str. Enric Baader nr. 11 (Luni - Vineri: 8 - 15)

  0356 914

  contracte@aquatim.ro

 

 

Când se plătește verificarea contorului?

Verificarea la scadența metrologică NU se plătește.

La verificarea la solicitarea clienților, când contorul este admis din punct de vedere metrologic, se va plăti verificarea și consumul contestat. Costul verificării este în funcție de tipul și dimensiunea contorului. Atunci când contorul este respins din punct de vedere metrologic, clienții nu vor plăti verificarea, iar consumul contestat se va recalcula în funcție de consumurile lunilor precedente.

Pentru detalii, consultați secțiunea Tarife.

 

Contoare de apartament

Aquatim NU verifică contoarele de apartament. Dacă doriţi verificarea contorului de apartament, vă recomandăm să vă adresaţi firmei care v-a instalat contorul sau unui instalator autorizat.