Aquatim asigură accesul la informațiile de interes public, prin publicarea acestora pe site-ul societății, afișarea la punctele dedicate și prin intermediul Compartimentului Comunicare, care gestionează astfel de solicitări de informații.
Persoana responsabilă cu difuzarea informaţiilor de interes public:
Cristina Borca, Șef Compartiment Comunicare
e-mail: aquatim@aquatim.ro
telefon: 0256 201 370
fax: 0256 294753
Raport acces informatii publice - 2023
Raport acces informatii publice - 2022
Raport acces informatii publice - 2021
Raport acces informatii publice - 2020
Raport acces informatii publice - 2019
Raport acces informatii publice - 2018
Raport acces informatii publice - 2017
Raport acces informatii publice - 2016
Raport acces informatii publice - 2015
Raport acces informatii publice - 2014
Raport acces informatii publice - 2013
Regulamentul serviciilor publice de apă şi canalizare în localităţile membre ale Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitare Apă-Canal Timiş
Formular contract de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare - Aquatim
Prevederile legislative aplicabile serviciilor de utilitate publică de apă şi de canalizare sunt trecute în revistă în lista alăturată:
Legislație aplicabilă
Detalii despre organizarea pe direcții și compartimente:
Structura organizației (actualizare 01-07-2024)
Raport: Sinteza activității în Timișoara - 2023
Raport: Sinteza activității în Timișoara - 2022
Raport de activitate pentru Timișoara - 2021
Raport de activitate pentru Timișoara - 2020
Raport de activitate pentru Timișoara - 2019
Raport de activitate pentru Timișoara- 2018
Raport de activitate pentru Timișoara- 2017
Raport de activitate pentru Timișoara- 2016
Raport de activitate pentru Timișoara- 2015
Raport de activitate pentru Timișoara- 2014
Canalizarea și problemele ei ι Cum putem economisi apa
Bibi, broscuța curioasă (broșură pentru copii) - 2022
Stația de tratare a apei Bega (pliant)
Stația de tratare a apei Urseni (pliant)
Stația de epurare a apelor uzate (pliant)
Robi și Clara la Stația de tratare a apei Bega
Robi și Clara la Stația de epurare
Bugetul de venituri și cheltuieli 2022
Bugetul de venituri și cheltuieli 2021
Bugetul de venituri și cheltuieli 2020
Bugetul de venituri și cheltuieli 2019
Bugetul de venituri și cheltuieli 2018 - rectificat
Bugetul de venituri și cheltuieli 2018
Bugetul de venituri și cheltuieli 2017
Bugetul de venituri și cheltuieli 2016
Bugetul de venituri și cheltuieli 2015 - rectificat
Bugetul de venituri și cheltuieli 2015
Bugetul de venituri și cheltuieli 2014 - rectificat
Declaratiile de avere și de interese ale managementului societății sunt publicate pe portalul ANI.
Semnalarea unor fapte prevăzute de lege ca fiind abateri disciplinare, contravenţii, infracţiuni sau încălcări ale normelor interne constituie avertizare şi priveşte:
a) infracţiuni de corupţie, infracţiuni asimilate infracţiunilor de corupţie, infracţiuni în legatură directă cu infracţiunile de corupţie, infracţiunile de fals şi infracţiunile de serviciu sau în legatură cu serviciul;
b) practici sau tratamente preferenţiale ori discriminatorii în exercitarea atribuţiilor unor funcţii din societate;
c) încalcarea prevederilor privind incompatibilităţile şi conflictele de interese;
d) folosirea abuzivă a resurselor materiale sau umane;
e) partizanatul politic în exercitarea prerogativelor postului;
f) încălcări ale legii în privinţa accesului la informaţii şi a transparenţei decizionale;
g) încalcarea prevederilor legale privind achiziţiile publice şi finanţările nerambursabile;
h) incompetenţa sau neglijenţa în serviciu;
i) evaluări neobiective ale personalului în procesul de recrutare, selectare, promovare, retrogradare şi eliberare din funcţie;
j) încălcări ale procedurilor administrative sau stabilirea unor proceduri interne cu nerespectarea legii;
k) emiterea de acte administrative sau de alta natura care servesc interese de grup sau clientelare;
l) administrarea defectuasă sau frauduloasă a patrimoniului public şi privat al societatii;
m) încălcarea altor dispoziţii legale, care impun respectarea principiului bunei administrări;
Persoana desemnată ca fiind responsabilă cu monitorizarea și ținerea registrului de semnalare a neregularităților, conform procedurii operaționale, PO-02, privind semnalarea neregularităților este Nicoleta Moga, analist resurse umane în cadrul Serviciului resurse umane.
Procedura de semnalare a neregularităților
1) Persoana care a luat la cunoştinţă de săvârşirea unor neregularităţi semnalează aceste neregularităţi conform prezentei proceduri.
2) Pentru a oferi o protecţie adecvată avertizorilor de integritate în cadrul Aquatim SA, semnalarea neregularităţilor se îndreaptă către o singură persoană și un supleant, special desemnați prin act administrativ, pentru primirea avertizărilor în interes public. Numele acestora sunt afișate pe site-ul societatii. Supleantul va primi avertizările în interes public atunci când titularul se află în imposibilitatea de a-și exercita cu imparțialitate atribuțiile (sesizarea vizează chiar persoana sa) sau atunci când din motive obiective (concediu de odihnă, deplasări în interesul serviciului etc.) nu se poate ocupa de procedură.
3) Dacă există mai multe sesizări cu acelaşi obiect şi împotriva aceleiaşi persoane, acestea se conexează.
4) Semnalarea neregularităţilor se formulează în scris şi trebuie să cuprindă următoarele elemente:
a) numele, prenumele, funcţia deţinută de persoana care a formulat sesizarea şi denumirea compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea;
b) numele şi prenumele angajatului societății a cărui presupusă neregularitate este sesizată şi denumirea compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea;
c) descrierea presupusei neregularităţi care constituie obiectul sesizării şi data săvârşirii acesteia (dacă este cunoscută);
d) prezentarea datelor sau indiciilor care susţin presupusa neregularitate;
e) descrierea prejudiciului cauzat de neregularitate constatată (dacă se cunoaşte acest prejudiciu);
f) data;
g) semnătura.
5) Aceste date se completează în formularul de sesizare, ale cărui câmpuri sunt descrise în Formularul nr. 1 (Anexa nr. 1) al prezentei proceduri şi care va fi introdus într-un plic cu menţiunea „Sesizare neregularitate”. Pe plic se poate scrie numele persoanei nominalizate sa primeasca avertizarea, respectiv a supleantului (daca titularul se află în imposibilitate de a-și exercita cu impațialitate atribuțiile). Plicul se depune la registratura unității si va fi inmânat persoanei desemnate, sub semnatură in registrul de corespondență.
6) Dacă persoana care face sesizarea înţelege să se folosească de mijloacele electronice întrucât consideră că beneficiază de o confidenţialitate sporită, atunci sesizarea poate fi trimisă la următoarea adresa de e-mail: sesizare@aquatim.ro.
7) Acces la e-mail are doar persoana responsabilă să primească avertizările în interes public, a cărei obligaţie este de a verifica periodic e-mailul.
8) Plicurile cu sesizări se ridică şi se înregistrează într-un registru special privind evidenţa sesizării neregularităţilor. E-mail-urile se printează şi urmează procedura aplicabilă sesizărilor formulate pe suport de hârtie.
9) În situaţia în care sesizarea privind semnalarea neregularităţilor nu cuprinde elementele de la punctul 4), atunci persoana care primește sesizarea poate solicita avertizorului elemente suplimentare.
Actele necesare desfășurării unui stagiu de practică în cadrul departamentelor Aquatim:
1. Cerere (nume, prenume, date de identificare, facultatea, numărul de ore de practică necesare, perioada, contact).
Cererea se depune la registratura Aquatim, str. Gheorghe Lazăr, nr. 11/a. Cererea trebuie să fie însoțită de comunicarea DGPR, completată și semnată de student, pe care o puteți descărca AICI
2. Copie CI
3. Convenție practică universitate, în 3 exemplare.